Verzekeringsmaatschappij blijft traineren.

2 reacties

Maart 2017 heb ik een scooterongeluk gehad en sinds dien loopt mijn zaak tegen de tegenpartij. Hierbij is het helemaal zeker dat de tegenpartij schuldig was en heb ik al voorschot gekregen en vergoeding van mijn scooter. Dit duurde best lang want telkens als er een brief uit ging naar de tegen partij via een Letselschadebureau reageerde de tegen partij telkens net voor de deadline. Ik ben nu al een jaar verder en heb nog niets uitbetaald gekregen wel hebben ze een X bedrag als slotverhaal gesteld. Helaas is deze voor mij te laag, omdat ik recht heb op een stuk hoger bedrag. Hiervoor had ik een jaar moeten wachten en heel lullig van de tegenpartij dat ze telkens ‘3 maanden’ ‘3 weken’ termijn gaven om te reageren en vervolgens laatste dag reageerde. Ik kreeg vaak te horen dat ze nieuwe medische advies wilde enzovoorts. Vandaag heeft mijn advocaat een bericht gehad een paar uur voor de deadline die ze gaven:

U heeft mij inderdaad proberen te bellen, echter ik kon u afgelopen vrijdag niet te woord staan vanwege mijn vakantie.

Toen ik uw voicemail insprak op x juni had ik de hoop dat ik inmiddels over een medisch advies zou beschikken. Helaas is dit niet de realiteit. Ik belde zojuist het medisch secretariaat en het advies was nog niet beschikbaar. Er wordt met voorrang aan gewerkt, althans dat is mijn eis.

Zodra ik over het advies beschik zal ik overleg plegen met mijn opdrachtgever. Ik zal zorgen dat de regie strak is en wij u snel uitkomst kunnen bieden over uw tegenvoorstel.

U zult begrijpen dat de door u gestelde termijn voor mij niet haalbaar is en ik afhankelijk ben (geweest) van een extern bureau. In casu de medisch adviseur.

Van ( mijn advocaat ) kreeg ik (ook) een reminder inzake openstaande BGK cq medische verschotten. Wellicht verstandig om haar te informeren dat u de contactpersoon bent richting ons kantoor.

Met vriendelijke groet,
Expert Personenschade

Mijn vraag aan jullie is of dit normaal is en of ik er wat tegen kan doen, aanklacht of iets dat ze telkens dingen uitstellen en laatste moment reageren.

Met vriendelijke groetjess

dinsdag 26 juni 2018