nep rekeningen

4 reacties

Hallo

In augustus van dit jaar kregen wij een nota van Wehkamp,
bedrag:87,34 wij hebben meteen Wehkamp gebeld dat wij niks besteld en ontvangen hebben.
afdeling fraude zou ons terug bellen wij hebben telefoon nummer en e-mail door gegeven,maar hoorden nooit wat weer.

oktober kregen wij weer nota Wehkamp over bedrag 60,94 weer Wehkamp gebeld,
werd dit maal wel terug gebeld door afdeling fraude.
en op rekening van augustus en oktober staan 2 verschillende klantnummers,
en de rekeningen waren op naam niet voor ons bedoeld namen klopte niet.

ondertussen mail contact met wehkamp gehad waar men ons verteld,
onze zoon had de bestellingen gedaan bij een afhaalpunt,opgehaald.

onze uitwoonde zoon via facebook bericht gestuurd,wat dit is?
onze zoon heeft niets besteld en hier in geloven wij hem hier in,
gezien als hij besteld en door zijn werk overdag niet thuis is ons altijd verteld,
pa/mam heb daar en daar bestelling gedaan mag het op jullie adres?
dan hebben wij nog nooit problemen gehad en zodra het pakje bij ons thuis afgeleverd word sturen wij app met foto pakje is er zie maar wanneer je komt?

wij worden niet gewaar wat is er besteld?
waar is het opgehaald?
wat is het bewijs dat het onze zoon is?

ondertussen aangifte bij de politie gedaan wehkamp aangifte door gemaild,
ondertussen melding gedaan bij CMI.
wehkamp bewijs gedaan onze zoon heeft een klantnummer bij jullie,
en die komt niet overeen met jullie brieven.
toch weer een brief van wehkamp gekregen openstaande factuur van 60,94 en er bij bij niet betalen komt er 40,00 euro overeen.
politie en cmi weer benaderd en wehkamp moet geduld hebben,
er zijn nog mensen voor ons die ook slachtoffer zijn,
maar nu is onze vraag wat kunnen wij meer doen?
dat wehkamp maar geduld heeft tot onze zoon zijn zaak behandeld word?

maandag 21 november 2016