Ongeluk van dochter in 2012

5 reacties

Mijn dochter onder tussen bijna 15 jaar 1 juli 2017 heeft in 2012 een ongeluk gehad op school een meisje is gestruikeld over haar hier door schijnen de tanden van het meisje beschadig te zijn ik heb als moeder mijn plicht gedaan toen der tijd 6.mei 2012 ik heb hier een meldig van gemaakt bij mijn verzekering deze hebben dit ok op genomen maar de tegen partij heeft nooit gereageerd nu krijg ik tot mijn verbazing vandaag een brief van een bewind voerder op naam van mijn dochter deze heeft een factuur plus deurwaarders kosten om dat deze factuur is op gemaakt op 25-5-2016 het is onder tussen al 28 jan en ik hoor nu pas weer iets van hun deze kosten zijn even over de 800 euro de bewind voeder van die mensen wand ik heb geen bewind die wil de kosten op ons nog verhalen als ik dit even binnen 14 dagen kan betalen of met mijn verzeking regelen.maar mijn toemalige verzekering heb ik niet meer dus ik hun gebeld ze gaan kijken wat ze kunnen hier mee de bewind voerder schijft ok nog in de brief dat mijn dochter geduwd heeft dit is niet waar ze werd geduwd en ze is tegen dit meisje aan gekomen zo is dit meisje gestruikeld over haar verder schrijven ze dat ze niet eerder naar een tandarts te gaan vanwegen het vol groeien van het gebit.maar deze mensen hebben dit niet bekend gemaakt niet aan ons niet aan de verzeking van ons ze hebben gewoon niet gereageerd naar mijn verzekering ondanks dat ik zelf het beweis heb dat ik 6 mei 2012 netjes mijn verzekering heb ingelicht met hun gegevens wat kan ik hier mee als de verzeking het niet wil oppakken aangezien mijn nieuwe verzeking zegt dit is een oude schade die kunt u niet bij ons klemen en de oude verzeking heb ik al een jaar niet meer ?

zaterdag 28 januari 2017