Woningcooperatie weigert toegedane schade te vergoeden en advocaat laat op zich wachten

1 reactie

Een jaar geleden heeft de woningcooperatie mijn keuken vernieuwd en er is daarbij door de waterleiding geboord. Doordat mijn vorige keuken groter was is er deel dat niet bekleed was met laminaat. Hierdoor is er water onder mijn laminaat gekomen dat 3 maanden eerder nieuw is geplaatst.

Ik ben hiervoor naar de woningbouwcooperatie gegaan aangezien er water onder mijn laminaat is gekomen en deze hierdoor is beschadigd. De woningbouw weigert dit te betalen en hebben de klacht doorgestuurd naar de opdrachtgever die hun hadden ingesteld om mijn keuken te installeren.

Zei kwamen met de mededeling dat hun die niet vergoeden omdat zei de maatregelen hebben genomen die zouden moeten voldoen om het water tegen te houden. (Maar die maatregels hebben blijkbaar niet goed genoeg gewerkt.) Daarbij deelde ze mij ook mee dat mijn vloer blijkbaar al ouder dan 10 jaar is. Ik heb nog de aankoopbewijzen mijn laminaat lag pas 3 maanden!

Hiermee ben ik naar een advocaat gestapt die dit zou moeten oplossen voor mij. Helaas zijn we inmiddels een jaar verder en de advocaat is onbereikbaar en elke keer als ik bel is hij niet aanwezig en zou mij terugbellen wat zelden gebeurt. Na een telefonisch gesprek, laat hij zich steeds weer op zich wachten en komen we geen stap verder!

Inmiddels ben ik dit dus heel erg beu! omdat de laminaat is gaan opzetten hebben wij deze dus ook niet kunnen aanleggen (mijn huidige keuken is kleiner dan die voorheen) en heb ik dus een onafgemaakte vloer, en aangezien ik een open keuken heb die direct lijdt tot mijn woonkamer heb ik hier ontzettend veel last van!

Wie zou mij hierbij kunnen helpen? Ik weet niet meer wat te doen.

maandag 30 januari 2017