Betalen voor niet geleverde diensten KPN

3 reacties

Mij duidelijk geworden dat ik nog steeds betaald voor een alles-in-een pakket van diensten van KPN, welke ik getracht heb middels een boekhouder ongeveer 2 maanden na aanvraag van deze dienst te beëindigen. Ik ben op slechte voet door handelen van huisbaas noodgedwongen uit het pand wat ik huurde vertrokken en heb dus in hoofdzaak twee maanden van de diensten genoten. Nadien vind onderdak op verschillende adressen waar reeds internet telefonie en tv diensten aanwezig zijn. Hierna is door nalatigheid en onzorgvuldigheid van mijn boekhouder de door KPN aangeboden dienst niet beëindigd terwijl ik tussentijds ben voorgelogen met het feit dat dit middels schrijven tewerkgesteld was en dus afdoende het contract beëindigd. Ik verkeerde redelijkerwijs in de veronderstelling dat het contract beëindigd was. KPN kan tevens zelf controleren dat van de geleverde diensten geen gebruik is gemaakt d.m.v. de ontvanger die ik gekregen heb te controleren. Ik zou graag het geld wat zij maandenlang hebben geïncasseerd hebben gerestitueerd zien. Wat zijn mijn rechten nu als consument ?

vrijdag 19 augustus 2016