Conflict met yogapoint

3 reacties

Beste lezer,
Ik heb een abbonement afgesloten bij yogapoint. Hierbij heb je een eigen account waarbij je kan zien hoeveel lessen je hebt en welk abbonement je hebt.
Sinds februari stond er in mijn account dat ik geen geldig abbonement heb en 0 lessen kan reserveren. Hierdoor dacht ik dat ik inderdaad geen abonnement meer had en hiervoor natuurlijk niet hoefde te betalen. Echter is er voor 3 maanden nog wel geld afgeschreven. Na het mailen hierover hebben zij mijn account hersteld (opeens stond er weer dat ik wel een abbonement had en het aantal lessen dat ik kon reserveren) en geadviseerd het abbonement te beindigen. Ik heb gevraagd om een restitutie voor de 3 maanden dat ik geen gebruik heb gemaakt van het abbonement (in de veronderstelling dat ik geen abbonement had). De (onvriendelijke) klantenservice verteld mij dat zij hier niets aan kunnen doen en dat het geen zin heeft om hierover te mailen.
Wat kan ik verder nog doen?

Met vriendelijke groet, Sophie

maandag 30 april 2018