In 1997 heeft mijn zus een stuk grond van het oudelijk huis gekregen,en ik niets. Heb ik recht op hetzelfe omdat mijn ouders het huis gaan verkopen

1 reactie

mijn ouders hebben een verbouwde boerderij met wat grond erbij. nu heeft mijn zus in 1997 een stuk grond gekregen om daar een huis op te bouwen . Ik heb in die tijd niets gehad ben ook nergens bij betrokken geweest. het enige wat mijn ouders toen zeiden was als wij dood gaan krijg jij wat meer dan je zus. Nu moeten mijn ouders het huis gaan verkopen binnen 5 jaar en om het eerlijk te laten verlopen zal ik ook wat moeten krijgen omdat mijn zus al wat heeft gehad. Is het de waarde van 1997 wat berekend wordt of de waarde van nu? Mijn zus woont al een aantal jaren in het buitenland en verhuurd haar huis zei plukt al jaren hier vruchten van doordat ze het verhuurd en geen hypotheek meer heeft. wat is nu het eerlijkste? kan ik eisen dat het stuk grond getaxeerd wordt? op de waarde van nu? of moet ik ervan uit gaan wat bouwgrond toen in 1997 heeft gekost en met rente tot nu toe? of is het zo dat men nu gaat kijken wat bouwgrond kost en hoeveel hectare mij zus heeft daar heb ik recht op? wat is nu eerlijk? Mvg zonnebloem 38

woensdag 6 juli 2011