Ik heb een bekeuring gekregen van feitcode R308

1 reactie

Ik heb ook een bekeuring gekregen voor een niet gemaakte overtreding feitcode R308,door mijn loonstrook kan ik bewijzen dat ik dit niet ben geweest .de persoonsnummer op mijn identiteitskaart is gemanipuleerd op de brondocument staat een ander nummer. Bij de burgerservice is het eerste getal weggehaald en is er een ander getal als laatste toegevoegd. Dit is fraude. Ik heb wel betaald en ben in beroep gegaan Als ik in het gelijk wordt gesteld kan ik ook hiervoor immaterieele schade vergoeding krijgen en eventuele gemaakte kosten.
1-ik heb geen(snor)fietser
2-op dinsdag 20 september 2011,te 16.30uur was ik beveiliger in uniform gekleed en belast met de beveiliging in de gemeente Amsterdam bij Paulus Potterstraat 46.
3- de dienst begon van 06.00uur en eindigde om 18.00uur
4-de afstand tussen mijn werk plaats Paulus Potterstraat 46 te Amsterdam en overtreden locatie Harderwijkerweg te Ermelo is 75,7km
5-beslissing van de officier van justitie gebaseerd is...''verbalisant een beëdigd politieambtenaar is die de personalia
ten tijde van de staandehouding aan de hand van het getoonde identiteitsbewijs heeft vastgesteld..''
6-de feiten waarop aangever zijn klacht baseert diennen feitelijk onjuist te zijn (zie brondocument)-dat helemaal niet heeft plaatsgevonden.

zondag 22 april 2012