Kunt u mij van goed advies voorzien, hoe nu te handelen.

0 reacties

Sinds 1994 hebben wij een kale bedrijfsruimte gehuurd, en na mondelinge overeenstemming met de eigenaar het bedrijfspand intern voorzien van binnenwanden t.b.v. kantoorruimten.
Nu is het zo dat wij de huur niet meer kunnen opbrengen, en hebben besloten de huur op te zeggen.
Dat hebben wij voor november 2008 dan ook gedaan, maar blijkt dat wij na de opzegging nog minstens 1 jaar huur moeten doorbetalen.
Nu staat de pand leeg. Na de mondelinge overeenkomst met de eigenaar (nieuwe eigenaar) zouden wij alleen bepaalde werkzaamheden nog uit voeren en dan is alles in orde. Nu hebben de werkzaamheden al uitgevoerd, maar de eigenaar eist nog steeds meer dingen.
En hij heeft zelfs een E&W installateur opdracht gegeven om het een en ander te te wijzigen, aanpassen en te verbeteren op onze kosten.
Meneer de rechter, mag de eigenaar dit allemaal wel doen. En hoe staat het nou eigenlijk met onze rechten??
Kunt u ons bij deze van advies voorzien, hoe te handelen.

donderdag 15 april 2010