heb ik recht op onderhoudsgeld? volgens de rechter in 2008 wel. wij zijn in juni 2008 gescheiden.

1 reactie

Geachte, wij zijn gescheiden in 2008,samen hebben wij twee kinderen, de kinderen zijn bij de moeder en ik verdien tussen 1350 en 1400 euro p/m. ik moet van de juicht rechter 500 euro alimentatie betalen voor de onderhoud van mijn kinderen . ik kom niet toe aan mijn kosten.in 2011 heb ik Pro-Deo advocaat genomen om de alimentatie te verlagen. om dat mijn ex-vouw is werkende. De 500 euro alimentatie is vast gesteld geweest op bases van haar inkom. In 2010 mijn ex-vrouw zonder werk was maar wel samen wonende,sinds september 2010 heeft ze terug werkend.en ze verdiend tussen € 2200 zonder kinderen geld en zonder €500 alimentatie dat ze van mij krijgt. ik ben naar OCMW gegaan voor ondersteuning omdat ik niet rond kwam met mijn kosten.het OCMW hebben mijn brand en levensverzekering voor heel het jaar betaald. in de vakantie komen mijn kinderen 2 weken in Julie en 2 weken in augustus. met vriendelijk groeten Khan

donderdag 26 mei 2011