HELP AUB MET SPOED

3 reacties

DIT IS MIJN KLACHT DIE OPGESTELD IS DOOR DE KLACHTEN LIJN

Dhr heeft op 10-12-2013 een wwb uitkering aanvraagd en wilde telefonisch een voorschot aanvragen. Na vele keren bellen en notities te hebben verstuurd naar zijn klantmanager. Kreeg dhr. op 08-01-2014 mw. aan de telefoon. Deze gaf aan dat zij een spoedmail zou sturen naar de afdeling en dat dhr. zijn voorschot vrijdag 10-01-2014 tussen 14:00 en 15:00 uur op zijn rekening kon verwachten. Op 10-01-2014 belde dhr. naar zijn klantmanager om te bevestigen dat hij het geld op deze dag kon ontvangen. Zij klantmanager gaf aan van nergens wat af te weten en dat dhr. zijn voorschot niet op deze datum en afgesproken tijd zou ontvangen. Er is helemaal niks gedaan voor dhr.

Dhr. heeft ook een klacht over de afhandeling van zijn uitkering aanvraag. Aan hem is gevraagd om een schriftelijke verklaring op te sturen van hoe hij in de periode tot uitkering aanvraag heeft geleefd en wat voor schulden hij heeft. Hij heeft een gedetaileerde brief van 4 pagina's verstuurd waarin hij aangaf wat zijn situatie was/is en wat voor schulden hij allemaal heeft bij instanties en persoonlijke schulden bij kennisen. Volgens de klantmanager was dit niet voldoende en moest hij bewijs stukken mee sturen. Hij heeft de bijwijstukken van schulden bij intstanties verstuurd maar die van de persoonlijke schulden bij kennisen kon hij alleen de gegevens van mensen vermelden die hieraan mee wilden werken. De klantmanager dreigt om deze redenen de uitkering af te wijzen. Hij heeft hierover op 10-01-2014 een gesprek met haar gehad. Dhr. voelt zicht onjuist behandeld door de klantmanager mw. die hem niet liet uitpraten en geen begrip wilde tonen voor zijn situatie. Hij heeft alles gedaan wat er van hem is gevraagd en alles compleet aangeleverd. 1252

WAT MOET IK DOEN HELPPPPPPPPPP AUB

zondag 12 januari 2014