Zorgtoeslag 2010 terug betalen

0 reacties

Sinds 2007 ben ik woon achtig in het buitenland
Dit heb ik toen direct gemeld bij de gemeente en de belasting
In Januari 2008 ontving ik nog steeds zorgtoeslag en heb de belasting daar over geschreven en gevraagd dit stop te zetten.
Volgens hun kon dit pas in 2009 eerder was niet mogelijk omdat ze alles per jaar berekenen
Sinds dien heb ik ze 3x per jaar geschreven met het verzoek alles stop te zetten maar wat ik ook deed ze bleven gewoon betalen
Ik heb zelfs op grote vellen met dikken zwarte stift en op ieder velletje 1 woord ze laten weten dat ze moesten stoppen
dit vonden ze wel leuk gevonden maar het hielp niet
2012 zijn ze eindelijk gestopt maar toen kreeg ik de rekening ik moest terug gaan betalen, en zo trouw als ik ben, ben ik dat gaan doen
afgelopen december alles afbetaald tenminste dat dacht ik
Nu krijg ik ineens een brief dat ik 2010 nog moet terug betalen maar heb nu zo iets van jongens het moet niet gekker worden
Jaren lang vraag ik of ze stoppen met betalen op allerlei manieren dan ga ik netjes terug betalen en vraag ze herhaaldelijk
of ze nu alles hebben afgehandeld waar ze voortdurend met ja op antwoorden en nu krijg ik dit
Ben ik nu echt verplicht dit ook nog te betalen ? of kan ik hier iets tegen doen ?

dinsdag 23 juni 2015