Koop en levering van kuilgras voor paarden --> koop ongedaan maken

6 reacties

Wij hebben 30 balen kuil verkocht aan mevr.*door de redactie verwijderd*. Mevr. is voortijd geweest te kijken en keuren en heeft besloten 30 stuks af te nemen. vervolgens heeft zij direct alle 30 betaald toen ze de eerste 6 stuks opgehaald hebben. tot dus ver alles goed. 2 dagen later belt & mailt zij dat het kuil stinkt en zuur is als azijn, dat zij hier door stinken als zijnde varkensboeren, kortom --> de kuil moet terug! Mijn broer is er geweest en om de lieve vrede wil te bewaren heeft hij er maar in toe gestemt om het reeds geleverde terug tenemen mits ze nog gesloten zijn. Nadat zij de 6 balen(waarvan één baal niet van ons afkomstig is) terug gebracht heeft en mijn broer haar het bedrag minus € 50,- terug deed omdat er 2 balen los waren, brande de hel los. Zij ZOU en MOEST het volle bedrag terug!! Anders krijgen wij een rechtzaak aan de broek!

Doordat zij zich versprak en één verkeerde baal retour gekomen is is hem duidelijk geworden dat: mevr. die andere rommel (Wal of Berm spul waar heelveel riet en andere troep in zit wat een" boer"zeker niet op zijn land wil zien noch hebben) veel goedkoper(€ 17,-) gekocht heeft en hierdoor niet meer te vreden was met (de prijs van) onze balen. (ongeacht de kwaliteit v/h produkt en de gemaakte afspraaken[mondeling]) n.b. niet per mail of telefoon.

Onze vraag is : * waren wij gehouden aan het terugnemen van het totaal ?
* waren wij gehouden aan het terugnemen van die 2 balen die stuk/los/open zijn.
* mocht zij de koop omgedaan maken?

donderdag 27 januari 2011