2e handsauto gekocht uit 1999 apk gekeurd en afleveringsbeurt nu problemen dat de motor te warm word wat kan ik doen?

1 reactie

Een klein maand geleden een peugeot 206 gekocht uit 1999, hij is apk gekeurd en 200 euro afleveringskosten betaald, op de auto stond meeneemprijs. Na enkele dagen bleek dat als je er een lange rit mee ging rijden hij te warm werd en er een lichtje ging branden van stop, en het stonk ontzettend in de auto. Ben naar de dealer gegaan en die konden niets vinden, 2 dagen later weer een stuk gaan rijden en weer hetzelfde probleem. Vandaag terug gegaan en ze ontdekte dat de ven van de motor het niet deed, ik moest de auto laten staan en ze gingen een onderdeel bestellen, morgen terug komen en de dealer gaf aan dat ik de helft van de kosten moet betalen klopt dit? Volgens mij zij dit verborgen gebreken en kan ik als leek ier niets aan doen. Ik moest terug met het openbaar vervoer, er was geen leenauto beschikbaar. Moet ik de helft betalen, door deze ellende ook al 2 dagen vrij moeten nemen van mijn werk.

Met vriendelijke groet,

Ed van Stijn.

woensdag 21 september 2011