Ben ik verplicht om een 'ruiling' te accepteren?

3 reacties

Woonsquare. Internet staat er vol mee, helaas te laat gezien. Wij zijn al vanaf maart bezig met een volledig ingezakte bank met naden die scheef lopen etc. Direct na levering gemeld, servicemonteur geweest, gerepareerd. Weer meteen gemeld dat het nog hetzelfde was, weer servicemonteur en dan brief van Woonsquare dat het inherent aan de bank en aan het leer is. Van de week een ingebrekestelling gestuurd en nu wel bericht dat we voor hetzelfde geld een nieuwe bank uit mogen zoeken........of ja voor hetzelfde geld..... Daar zit hem een beetje het probleem. Ten eerste heb ik totaal geen vertrouwen meer in dat hele bedrijf en koop ik mijn bank liever ergens anders. En ten tweede staat er in de brief de netto prijs die betaald is (de bank kostte 2800 euro, maar omdat we er geen fiets bij wilde kregen we hem voor 2200). Daarbij komt nog dat we er een verzekering voor 5 jaar op af hebben gesloten en die koste ook 240 euro. De prijs waarvoor we nu een andere bank uit mogen zoeken is 2160. Moet ik dit accepteren of mag ik mijn geld terug eisen? Zo nee, mag ik vooraf dezelfde korting eisen? Het vreemde blijft dat als we niet voor een andere bank kunnen slagen we daarmee zeggen dat we dezelfde bank nogmaals geleverd willen hebben..........bizar.

zondag 28 juni 2015