Conflict stomerij over schade aan bruidsjurk na behandeling

4 reacties

Ik heb een conflict met de stomerij waar ik mijn bruidsjurk heb laten stomen. De stomerij heeft mijn bruidsjurk verpest (kant en kralen zijn verkleurd/ verwassen). Ik dacht dat de stomerij de klacht serieus nam. Hij zou het regelen met zijn verzekering, maar we zijn inmiddels een jaar verder en het is nog steeds niet opgelost. Ik heb de stomerij al 2 aangetekende brieven verstuurd met mijn klacht en hem verantwoordelijkheid gesteld voor de schade aan mijn bruidsjurk. Tevens heb ik een brief laten versturen door een advocaat (een vriendin), waarin ik hem nogmaals aansprakelijk stel en een schadevergoeding eis. Hij heeft op geen van de brieven gereageerd. De volgende stap zou zijn om hem te dagvaarden. Echter komen hier flink wat kosten bij kijken. Voordat ik hiermee aan de de slag ga, zou ik het graag eerst via de media willen proberen. Daarom mijn vraag of jullie mij kunnen helpen of tips kunnen geven hoe ik dit kan oplossen.

Bij voorbaat dank.

dinsdag 27 juli 2010