Defecte e-reader geleverd door internetshop

2 reacties

Deze week heb ik voor mijn vakantie bij een webwinkel (met thuiswinkel waarborg) een e-reader gekocht.
Vandaag werd deze bezorgd maar helaas bleek het apparaat niet te werken. Ik heb hierop contact met de winkel opgenomen die mij voorstelde het apparaat terug te sturen. Er zou dan bekeken worden of het apparaat gerepareerd of vervangen zou worden.
Ik ga echter volgende week op vakantie en wil het apparaat dan dus wel graag werkend terug hebben. Ik stelde dan ook voor om zelf naar de winkel toe te komen om het apparaat om te wisselen. Het lijkt mij namelijk niet meer dan normaal dat als ik een defect apparaat uit de verpakking haal, ik recht op vervanging heb. Men wilde mij echter niets beloven, dit hangt volgens de webwinkel van de voorwaarden van de leverancier af.
Ik heb echter niets met hun leverancier, maar met hun voorwaarden te maken.
Morgen ga ik dus naar de winkel om te proberen het apparaat om te ruilen. Maar kan ik een nieuwe eisen?

woensdag 25 augustus 2010