Levering / afwerking badkamer

0 reacties

Januari 2013 is onze nieuwe badkamer opgeleverd, echter er waren nog een aantal puntjes die opgelost moesten worden. 1 daarvan is dat de geplaatste wastafel niet groot genoeg was voor het meubel, er zou een nieuwe voor gezocht worden.
Sinds januari 2013 een paar keer contact gehad en 1 keer zijn ze langs gekomen met een nieuwe wastafel, deze was echter ook niet goed (dit was mei 2015). Ook heb ik toen al doorgegeven dat de nieuwe radiator in de badkamer kleine scheurtjes met roest bevat (in de witte laag). Ze gingen contact opnemen met de leverancier en opzoek naar een beter passende wastafel.
Daarna heb ik wederom niets gehoord en ik ben er klaar mee.

Nu zijn de volgende punten nog die gedaan moeten worden:
- wastafel vervangen
- kitwerk fatsoeneren
- radiator vervangen oid

Bij aanvang van het plaatsen van de badkamer heb ik alleen de spullen betaald, maar het diensten deel heb ik nog niet betaald. Wij betalen dit pas nadat alles naar ons genoegen is afgewerkt.

Nu wil ik een brief gaan sturen waarin ik een deadline stel voor wanneer het allemaal opgelost moet zijn, anders zie ik af van betaling.

Wat is hierin mijn recht?

woensdag 2 december 2015