mankementen camper

1 reactie

op 11 augustus een camper gekocht van een autobedrijf, de medewerker was tm 10 aug met de camper naar spanje geweest. Alles was goed zei hij. Wij hadden campings gereserveerd en zijn op 12 augustus met de camper op vakantie gegaan.

Omdat we snel een mankement aan de luifel en de afvalwatertank opmerkten hebben we dat in de vakantie gemaild en gesteld dat de verkoper daar niets over vermeld heeft.
De linkerbuitenspiegel was tijdens een korte proefrit niet in de goede stand en die hebben we goed gezet, maar tijdens de terugrit vanuit zuid frankrijk ging de spiegel iedere keer in dezelfde stand als toen.

Nu, 26 sept een week na onze thuiskomst, hebben we een en ander laten nazien en verwachten behoorlijke kosten om genoemde zaken te laten repareren. Kunnen wij de verkopende partij voor deze kosten aansprakelijk stellen? We hebben geen garantie maar het zijn professionele autoverkopers en het bedrag 39.000 is ook niet laag. We hebben hen van de problemen op de hoogte gesteld en zij verwachten in hun recht te staan doordat er geen garantie is afgesproken.
Wie adviseert ons hierover
Ineke

vrijdag 26 september 2014