We krijgen ons aankoopbedrag niet terug. Wat te doen?

2 reacties

Afgelopen zaterdag 11 juli 2015 hebben wij een nieuwe TV gekocht, een curved...Bij thuiskomst bleek deze tv niet geschikt voor onze woonkamer..dit omdat er teveel weerspiegeling kwam waardoor het net was of je voor een lachspiegel stond. Gelukkig bestond er een terug gaaf aktie waar wij dan ook gebruik van hebben gemaakt. TV 12 juli 2015 terug gebracht en er was geen andere geschikte tv voor ons in de winkel.Daarom werdt er besloten dat het gehele aankoop bedrag terug gestort zou worden op onze rekening ( zoveel contant geld hadden ze niet in de kassa liggen ). Maandag 13 juli 2015 werden echter we gebeld door de bedrijfsleider met de mededeling dat ze 15 % van het aankoop bedrag in gingen houden omdat de TV doos niet meer gebruikt kon worden volgens hun. Bij het terug brengen is er GEEN opmerking over gemaakt door de verkoper , TV was keurig netjes en in de originele doos ingepakt en de verkoper heeft zelf nog meegeholpen met uit de auto te halen en er is geen enkele opmerking gemaakt dat de tv niet correct was ingepakt. Op het moment van het verlaten van de winkel hebben wij een kassabon meegekregen waarop duidelijk staat dat wij onze aankoop terug hebben gebracht en dat het volledige aankoop bedrag op onze rekening terug gestort zou worden. Er kan in de tussen tijd van dat wij de tv terug hebben gebracht op zondag rond 14.00 uur en het bellen naar ons op maandag 14.00 uur ook iets mis zijn gegaan in de winkel met de doos. Al verschillende mailtjes verstuurd met tot op heden nog geen geld terug gestort en ook nog geen reactie ontvangen. Het gaat om een groot bedrag ( 2300 euro ).

donderdag 16 juli 2015